tisdag 15 december 2009

Tisdagen den 15 dec

Idag fyller två av mina goda vänner år.
Stort G R A T T I S till er båda V & E.

Igår hittade jag mängder av gamla bilder,
funderar på att lägga upp några här.
Vad tror ni, är det någon där ute som är rädd för att bli publicerad här hos mig?
Eftersom jag vet att det börjar bli ganska många som läser min blogg nu, och jag tror att de flesta av er står mig nära, så vill jag ju vara så pass vänlig att ta tillfället i akt och ändå ställa frågan...

Alltså, är det någon av er som har något emot detta får ni låta mig veta, antingen här eller via mailen: sarafolkessons@hotmail.com

Så länge bjuder jag er på en väldigt gammal bild på mig själv.

Nollningen i hlmst -03. En liten Sara för mer än sex år sedan. Tänk vilken rolig tid vi hade tillsammans de åren på högskolan, IVP -03. Ett av mina val som jag aldrig ångrat, att lämna allt det gamla bakom mig och börja något helt nytt. Det gjorde mig till en ny person, en mycket bättre person, hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar