måndag 18 januari 2010

Måndagen den 18 jan

Nu lägger jag det här skrivandet på hyllan en tag.
Det ger mig inte det jag behöver längre.

Jag har en ny idé som ska påbörjas inom kort.
Vi får se vart den leder.

Dessa, mina innersta tankar, var och är alltid för dig, min kära och mina allra finaste vänner. Vänner, utan er vet jag verkligen inte vart jag skulle befunnit mig idag. Ni har tagit min hand, hållt den och även lett den när jag haft det svårt att ta mig framåt.

Henrik - min kärlek
Hela fam. Arnersten
Sofia
Caroline
Tim
Magdalena
Johan
Ida
Mikaela
Sara
Anette
Emil
Arboga-Johan
Ann-Sofie
Therese
&
många många fler som funnits där med värmande kramar och fina ord både för mig och mina älskade.

Det finns de som säger att sorgen går över.
De vet inte vad de talar om.
Sorgen omvandlas,
men den går aldrig över.
Det är något annat som går över.
Men aldrig sorgen.

Jag älskar dig,
allas vår ängel,
Viktor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar